5.9.07

Ànima de titella


Vive cuanto puedas, no hacerlo sería un error. No importa a qué te dediques en particular, siempre y cuando dispongas de tu vida.
Si no eres dueño de tu vida, ¿qué te queda?
Henry James


2 comentaris:

Almudena ha dit...

Em fa molt feliç que el meu blog et digui alguna cosa. El teu també em diu molt. I no t'ho dic per fer-te la pilota. Ja estic a punt de emprendre el meu segon viatje transocèanic. Ha sigut un plaer molt grand haveure't conèixer. Durant un mes no entraré al teu blog (ja sabs per què). I tampoc sé si escriuré des de Perú en el meu. Em penso que no. Mirant el teu blog començo a entendre què es publicitat i la veritat es que es prou interesant això de la publicitat. Em recorda al cinema i la literatura i la fotografia. Suposso que és una altre manera de comunicació. M'imagino que no és el mateix publicitat que anuncis de la televisió, oi? Fins un altre. Un petó. Almudena.

núria ha dit...

Hola!
Almu, l’objectiu de la publicitat és vendre un producte i els anuncis de la televisió son un suport que utilitza la publicitat per acomplir el seu objectiu.
Consumisme ?, sí, la publicitat és part d’un sistema capitalista però no és ni molt menys la causa d’aquest sistema
Manipulació ?... ja saps que jo crec que hi ha molta més manipulació en la línea editorial d’un diari, o a un programa de televisió, que en un spot publicitari, que no és més que això, un anunci que ven quelcom
I si, la publicitat es comunicació persuasiva i aquest tipus de comunicació tan et pot vendre un producte, com divulgar una idea, conscienciar al personal o fer canviar actituds. El que hem de procurar és que es faci d’una manera responsable