4.9.08

Miquel Bauçà. Blog

No sóc una gran llegidora de poesia, em costa posar-m’hi, em desconcentro amb facilitat , però admiro la feina de les persones que escriuen poemes. No és fàcil esculpir sentiments amb paraules, paraules que et capgirin l’ànima i et facin experimentar alguna sensació diferent del dia a dia. No. No és fàcil agermanar lletres i convertir-les en l’espill de la sensibilitat d’un mateix. És per tot això que jo, tossuda, m’endinso entre versos .
M’agrada la gent que llegeix poesia, que accepta que em costi i que em recomana bons poetes. I entre aquestes persones hi ha una noia, que no sé perquè , sempre la imagino de nina , passejant per Felanitx, tot xerrant amb un poeta
... i vet aquí que en Bauçà ja te bloc

3 comentaris:

Maria G. ha dit...

Núriaaaa,

L'altre dia et vaig deixar una nota, però es veu que em vaig equivocar. Aiii, ho has d'entendre, després del COSOOOOOOO encara en pateix les consequències!!!! Heheheh. Bé, et volia donar les gràciesssss. La veritat és que la poesia costa una mica, però són aquelles coses que costen que realment ens fan veure la bellesa de la vida.

Esper que tot et vagi molt bé!

Besadessss

núria ha dit...

de resssss, dona, el bloc d'en Bauçà és força bo!
aixxxxx aquest COSOOOOOOOOO :)

Anònim ha dit...

Teniu informació d'en Bauçà aquí:
http://mediterrania.bloc.cat/post/2741/242850
Òscar Rocabert
oscar@victimaibotxi.com