25.2.10

Exemple pràctic i personal de Marca ( en majúscules )


Sóc clara concisa i fàcil de llegir.

A partir d’aquí actuo, em comunico, visc, penso, prenc decisions, afegeixo valors a la meva vida. Sé que les meves idees poden canviar, sé que em puc equivocar, sé que hi ha moments que no sóc ni tan clara, ni tan concisa, ni tan fàcil de llegir. Reflexiono, cerco perquès i torno a ser clara, concisa i fàcil de llegir, encara que plori, rigui, malalta o plena de vida. Tinc un centre, un motor, un JO concentrat en una frase, que em defineix i m’ajuda a redefinir-me quan no ho tinc tan clar. Que em fa coherent i m’ajuda a tirar endavant.

... Torno a preguntar. Què és Cerdanyola ?

2 comentaris:

Núria Talavera ha dit...

Núria :))) ens tornem a trobar, i una altra vegada de casualitat... no sé si és el teu peu però els meus sí que ho són... quines coses té la blogmania...

tu tens un "què és?" jo tinc un "per què?"

núria ha dit...

què bo !
sí que és meu el peu sí !