22.6.10

Libros callejeros

4 comentaris:

Baraula ha dit...

Guau! Quina estratègia de màrqueting més bonica i literària. Gràcies pel vídeo.

Isabel ha dit...

M'agrada açò d'ocupar el carrer amb els fragments d'un llibre!
sempre he pensat fer algo paregut a la paret del meu llit,( no hi ha capçal!)
Saps?, per la teua culpa m'estic llegint " La bellesa del diable"(t'ho volia dir fa dies)

núria ha dit...

Hola Baraula, què bé saber de tu!
És de les llibreries Gandhi, són a Mèxic i tenen una publicitat molt bona.
Mira, si tens temps passa-t’hi. Val la pena
El link és
http://www.gandhi.com.mx/index.cfm/Publicidad

Isabel,
Que bo, la primera vegada que vaig veure aquest vídeo també vaig pensar en posar algun poema a la paret del llit (tampoc tinc capçal), però s’ha de posar molt ben posat i no sé jo si em quedaria prou bé
Ah! tranquil•la, jo per la teva culpa estic fent punt de cadeneta :)
quines coses més creatives que fas noia. Felicitats !!!!!!

Isabel ha dit...

Moltes gràcies.Uff,quina electricitat!!
Bona nit!