15.7.10

Sense paraules



... a la vostra imaginació

2 comentaris:

Isabel ha dit...

Volia estrenar el meu bikini super sexy que m'havia fet de ganxo, així que em vaig anar a la platja.Encara no havia sortit el sol, no hi havia ningú, vaig submergir-me dins l'aigua i en comprovar que el teixit del meu nou bikini i la sal m'irritava la pell me'l vaig llevar i el vaig llançar ben lluny, desprès d'una estona em vaig girar cap a la vora i vaig veure que on estaven les meues coses, algú havia plantat una mena de tenda.Ostres!, vaig anar cap allí sense adonar-me que anava despullada, en arrivar em vaig vestir de pressa al.lucinada, a la taula hi havia una nota:Isabel, avui si vols, desdejunes amb mi.
Bé, amb aquestes condicions, qui es nega? vaig seure, el sol ja començava a sortir, de sobte algú es va acostar i vaig veure una mà que m'allargava suaument el meu bikini picant...es teu veritat?
:)gràcies per aquest sense paraules!!!

núria ha dit...

gràcies a tu!
abraçades !