5.9.10

En què deuen somiar els nadons ?














By Mila's Daydreams

6 comentaris:

Filadora ha dit...

Que monos!

núria ha dit...

Mila es la nena de les imatges. La seva mare, l’Adele Enersen, li fa aquestes fotos tot imaginant-se què deu somiar la seva petita
Jo sempre m’ho he preguntat, què deuen somiar els nadons ? sensacions? colors ? veus ? sons ?... Bé sigui el què sigui és un gustàs veure’ls dormir, oi ?

Jordi ha dit...

Unes fotografies precioses, Núria!

núria ha dit...

Creacions d’una publicitària de baixa per maternitat, je . Ja saps, no es poden deixar les neurones tranquil•les :)

Oriol ha dit...

En el meu cas, no se pas què sommia el meu fill però m'encantaria tenir l'oportunitat de viure els seus sommins perquè cada dia s'aixeca a les 7h del matí amb el mateix somriure.

núria ha dit...

:)
benvingut al laboratori Oriol