5.1.11

Nit de Reis d’Orient i una princesa màgica


Et miro i observo aquesta mirada familiar que em retorna a l’escalfor d’un niu ja viscut, tendre i enyorat. Abraço el teu riure juganer, perquè no se m’escapi i jugo amb tu aprofitant segon a segon aquest moment, impregnant-me de la teva felicitat, que és la meva felicitat.
Sí, aquesta nit vindran els Reis, jo els hi he demanat que et sentis sempre tan estimada com ho sents ara, com ho ets ara, com ho seràs sempre.
Creix i fes-te molt gran, però guarda al cor aquests moments perquè seran el teu propi niu ja viscut, càlid, tendre i enyorat, on sempre podràs retornar

... que no perdis mai la il•lusió. En aquesta nit màgica tot és possible

6 comentaris:

Isabel ha dit...

això és AMOR!!!!

lolita lagarto ha dit...

m'has emocionat... no hi ha millor regal..
x moltes nits màgiques!

Filadora ha dit...

Preciós! Que tinguis una nit súper màgica bonica! tu i tots els teus!

nomás por fun ha dit...

El millor regal, una infantessa feliç.

"El sol que reinó sobre mi infancia me privó de todo resentimiento".

Albert Camus

Tu ets el seu sol... es afortunada!

núria ha dit...

Bon dia de Reis a tothom !!!!!!!

Núria Talavera ha dit...

què bonic Núria, m'has fet pensar en la meva filla. Avui no he pogut compartir el dia amb ella :( però espero fer-ho l'any vinent :)

bon any i bon dia -nit ja- de reis